Методи просування сайту в інтернеті
Перед запуском будь-якого проекту в інтернеті варто подумати про методи його просування. Також хочемо вам порекомендувати https://embo.com.ua/crowd-marketing/otzyvy-o-kraud просування сайтів в пошукових мережах.
Від обраної стратегії безпосередньо залежить швидкість отримання результатів і розмір бюджету, необхідного для розвитку.
- seo-просування.
- контекстна реклама.
- просування в соціальних мережах.
- медійна реклама.
- реклама на зовнішніх ресурсах.
Seo-просування
Пошукова оптимізація вважається найбільш ефективним способом при довгостроковій перспективі розвитку проекту. При виведенні сторінок в топ видачі пошукових систем, ресурс отримує постійний потік трафіку, збільшується впізнаваність бренду, ростуть продажі.
Суть seo-всебічно розвиток веб-проекту і просування сторінок за ключовими запитами в пошукових системах. Зараз детально розповімо про всі методики в seo і покажемо які варто і не варто використовувати на практиці.
Білий метод
Біле seo передбачає проведення робіт з оптимізації ресурсу, які не суперечать регламенту пошукових систем. Способи просування сайту в інтернеті наступні:
- оптимізація сайту — дуже об’ємне поняття, що включає в себе безліч робіт, таких як — усунення технічних помилок, прискорення швидкості завантаження сторінок, поліпшення юзабіліті, розробку структури ресурсу, заповнення мета-даних. Головне-зробити його сторінки корисними і зручними для користувачів, а також якісним і релевантним з точки зору пошукових систем.
- природний посилальний профіль-придбання зворотних посилань з інших сайтів шляхом реєстрації компанії в бізнес-каталогах і довідниках, а також ведення активності в соц. Мережах з розміщенням посилань на просувається ресурс з власних спільнот і отриманням їх від користувачів.
- створення унікального та експертного контенту-проводиться написання авторських текстів, додаються медіа-матеріали. Приділяється увага якості контенту-важливо щоб інформація була достовірною, з цікавою подачею матеріалу, мала практичну цінність і повністю відповідала запиту користувача.
Серед недоліків білого seo-висока вартість і тривалість просування сайту в google або Яндекс. Для досягнення високого результату потрібен внесок відповідної кількості коштів в оптимізацію, контент і т.д. Саме тому біле seo часто використовуються в парі з сірим, або з контекстною рекламою або smm. Це дозволяє приділяти час планомірному розвитку проекту і одночасно отримувати перших клієнтів.
Просування в соціальних мережах
Smm або розкрутка за допомогою соціальних мереж дозволяє сформувати передплатну базу і збільшити трафік на просувається веб-сайт. Основні переваги smm: прямий контакт і отримання зворотного зв’язку від цільової аудиторії, а також можливість домогтися результатів навіть при обмеженому бюджеті.
Найбільш популярні методи просування за допомогою smm: таргет і реклама в групах або спільнотах. Розглянемо обидва варіанти трохи докладніше.
Таргетована реклама
Просування за допомогою таргета передбачає показ реклами заданої аудиторії, яку можна сегментувати за наступними параметрами:
- геолокація або місце проживання.
- вік і стать, сімейний стан.
- професія або освіта.
- рівень доходу.
- інтереси користувачів.
Доступні параметри для націлювання безпосередньо визначаються обсягом бази даних, яку збирає блог або соціальна мережа про своїх користувачів. Можливість налаштування таргета, наприклад, для ВКонтакте і instagram буде Відрізнятися.
По суті, таргет в соц. Мережах — це потужний інструмент, що дозволяє швидко запустити продажі на старті проекту і отримати стабільний трафік на просувається сайт після формування передплатної бази і репутації бренду.