Що таке підписки у Инстаграме і як продавати без слів


Передплатники Instagram-акаунтів — це активні користувачі соціальної мережі, які самі зацікавилися новинами того, на кого вони підписані. Це можуть бути як профілі рядових користувачів, так і зірок різного масштабу і брендів. Зупинимося на останніх. Щоб представництв компаній залучити зацікавлених передплатників в Instagram бренду, можна скористатися одним із наведених нижче способів.хочу порекомендувати почитати про buy instagram followers and likes

I. Хештегі
Щоб викликати інтерес реальних користувачів, варто робити привабливий контент з відповідними хэштегами в кількості не більше 2-3. Обмежтеся тільки тематичними підписами, так ви зможете залучити цільових передплатників в Instagram. Якщо діяти інакше, то більша частка отриманих фоловерів виявиться фейками, підписаними в результаті автоматизованих дій, а вони навряд чи будуть коли-небудь у вас купувати.

II. Реклама в Instagram
На сьогодні це найбільш ефективний і безпечний спосіб зробити так, щоб просуваються профілем зацікавилися нові передплатники. Instagram, як фотосервіс, передбачає в першу чергу спілкування через зображення, і тільки потім через слова. Намагайтеся «попасти в точку», підбираючи фотографії для реклами. Вони повинні бути привабливими, яскравими, і, що вкрай важливо, високого дозволу.
Подальше ведення профілю не має поступатися рекламі, це оцінять ваші передплатники: в Instagram приходять за натхненням, а не за новинами.
III. Підписки
Що таке підписки у Инстаграме?
Ви можете підписуватися на ваші профілі з метою отримати відповідну підписку, і потім розміщувати фотографії, які сподобаються вашим читачам. Це один з популярних способів збільшити базу передплатників. Instagram його відверто не любить, і тому він один з найнебезпечніших: необережні дії з метою штучного залучення інтересу караються безповоротним вилученням облікового запису.