Що таке яндекс цілі на формах

Что такое яндекс цели на формах
Інструкція по налаштуванню цілей в Яндекс.
Також хочемо вам порекомендувати здесь
Інструкція по налаштуванню цілей в Яндекс.
Яндекс Метрика – це найпопулярніші сервіси для оцінки конверсії, рекламних кампаній і аудиторії інтернет — ресурсів. Вони дозволяють не просто відстежувати відвідування, але й розуміти, які з них є цільовими. А цілі – це інструмент, який показує результат діяльності користувача на сайті. Таким чином, ви будете знати, наскільки успішно працює ваш сайт. За спрямованістю цілі можна розділити на дві великі групи: на лояльність і конверсію. Розглянемо детальніше кожну з них. Цілі, які спрямовані на визначення конверсії. Конверсія – це співвідношення унікальних відвідувачів сайту за який — небудь проміжок часу до відвідувачів, які здійснили на інтернет — ресурсі заплановане дію. Переважно в якості конверсії виступають: Замовлення зворотного дзвінка. Завантаження прайс — листа оптової торгівлі. Перехід у Кошик та оформити замовлення. Замовлення послуг в спеціальною формою на сайті. Кожне з дій виражається у грошовому еквіваленті, тому прирівнюється до купівлі. Цілі, які спрямовані на визначення лояльності. Лояльність – це позитивне ставлення споживачів до певного бренду. Показники, на які варто звернути увагу при визначенні лояльності відвідувачів сайту: Тривалість сеансу. Перегляд певних сторінок і розділів. Відкрийте ваш сайт, знайдіть кнопку, на яку ви плануєте налаштувати мета, натисніть на неї ПК. Пройдіть шлях: Переглянути код – Copy – Копі – Copy selector. Отриманий код вставляємо до тега