СМС розсилки в роботі кадрової служби

6-2-2020

Кадрові служби та агентства не залишаються осторонь від IT-технологій і також, як і багато інших сфер, починають використовувати SMS рассылки по Беларуси найактивнішим чином. У цій статті ми розповімо Вам про деякі приклади використання СМС в HR-сфері.

СМС-розсилки — це одна з найефективніших і потужних платформ, яка доступна компаніям для комунікацій з цільовою аудиторією. Це не тільки швидкий і простий спосіб, але і один з найбільш прямих і дешевих варіантів «дотягнутися» до потрібного вам людини. У багатьох сферах бізнесу і компаніях СМС-розсилки використовуються для поліпшення комунікацій зі споживачами за допомогою відправки термінової і важливої інформації, що, тим самим, покращує спосіб ведення справ у бізнесі.

У HR-сфері СМС-розсилки допомагають бізнесам ефективно комунікувати з клієнтами та кандидатами. Якщо ви працюєте з HR-сфері і все ще не використовуєте СМС-розсилки в своїх щотижневих бізнес-операціях, читайте нижче про те, чому СМС повинні стати важливою частиною Вашого бізнесу.

Інформація в режимі реального часу
У HR-сфері здатність швидко і ефективно реагувати на інформацію, що надходить — ключ до успіху Вашого бізнесу і вашої здатності перемагати в конкурентній боротьбі. Пошук потенційних клієнтів і кандидатів, звернення до відповідних людей і передача інформації одним натисканням кнопки — це найефективніший спосіб отримати потрібних Вам людей в потрібний час. Незалежно від того, підтверджуєте Ви інтерв’ю з клієнтом або попросіть кандидата зателефонувати Вам з приводу нової вакансії, на якій той ідеально підходить. Можливість реагувати і передавати інформацію в реальному часі є однією з головних причин, по якій СМС-розсилки так важливі в сфері HR.

Зручність і гнучкість
Ще одна величезна перевага використання СМС-розсилок у вашому бізнесі за наймом — це зручний і гнучкий спосіб спілкування. Ви можете передавати інформацію клієнтам і кандидатам у зручний для них час. Оскільки багато людей, з якими ви працюєте, будуть працювати в ті ж робочі години, що і Ваш бізнес, їм не завжди зручно знімати трубку, коли ви телефонуєте. Таким чином, використання текстових повідомлень дозволяє вам передавати інформацію, яка вам потрібна, прямим, але гнучким способом. Потім, коли одержувач зможе відповісти, він зможе це зробити в терміни, які йому удобнит, замість того, щоб піддаватися додатковому тиску, намагаючись поєднати пошук нової роботи і поточну зайнятість на поточному місці.

Розвиток відносин
СМС-розсилки також можуть використовуватися як відмінний конструктор відносин, оскільки він дозволяє здійснювати прямий зв’язок між вашою компанією, Вашими кандидатами і вашими клієнтами на кожному етапі процесу найму. Перш ніж ваші кандидати прийдуть на інтерьвю, ви можете відправити їм корисні поради, посилання на інформацію про компанію, куди вони хочуть потрапити на роботу, вказати детальну інформацію про місце і час інтерв’ю, а також побажати удачі незадовго до співбесіди. Ці «дотики» можуть допомогти вам підвищити рівень впевненості ваших кандидатів у собі. Ви також можете надсилати своїм клієнтам корисні нагадування, наприклад, про те, з ким вони зустрічаються і в який час. Це може стати важливим (і зручним!) частиною вашого сервісу. Звичайно, ви швидко дізнаєтеся, чи потрібно це Вашому клієнту, але якщо це йому потрібно, то це допоможе зарекомендувати себе як цінного партнера, адже ви виходите за рамки очікуваного сервісу.

Приватність і конфіденційність
Ще однією важливою перевагою використання СМС-розсилок для рекрутингу є те, що цей інструмент дозволяє спілкуватися з кандидатами і клієнтами в приватному порядку, оскільки повідомлення, швидше за все, буде видно тільки передбачуваному одержувачу. Для кандидатів це означає, що поки вони працюють на старому місці, їм не потрібно турбуватися про те що інші люди зрозуміють, що вони шукають нову роботу; це не поставить їх у складне становище з нинішнім роботодавцем. Замість того, щоб ставити в незручне становище кандидатів дзвінками з пропозицією нової роботи, ви можете відправити їм прохання передзвонити в зручний кандидату час. Ви також можете використовувати текстові повідомлення для підтвердження важливих деталей, які можуть зберігатися в телефонному апараті кандидата.

Для ваших клієнтів може бути однаково вигідно отримувати приватні текстові повідомлення, які не будуть видні ширшій аудиторії. Це особливо важливо, якщо позиція є конфіденційною. Ви можете ефективно використовувати СМС-розсилки як більш приватний спосіб організації спілкування; коли ви пропонуєте клієнту зателефонувати в зручний час, — це призведе до меншого інтересу з боку інших людей.

Якщо ви працюєте в HR-секторі і хочете поліпшити потік комунікацій між Вашим бізнесом, вашими клієнтами і вашими кандидатами, то СМС-розсилки повинні мати досить високий пріоритет серед інших способів комунікацій.

Приклади використання СМС-розсилок в роботі служб Управління персоналом:
СМС-запрошення на співбесіду: запросити на інтерв’ю можна самими різними способами, наприклад, особистим дзвінком, електронним листом або СМС-повідомленням. Останнє-найбільш оперативне в списку.
Нагадування про запланований захід, закінчення терміну поставленого завдання. Якщо важливі терміни завдання або проекту дублювати СМС-оповіщеннями, то це підвищить ефективність роботи кожного окремо співробітника і компанії в цілому.
Крім найбільш очевидних методів використання СМС-розсилок в діяльності HR-служби є величезна кількість не менш цікавих прикладів, починаючи від СМС-звітів, закінчуючи СМС-новинами. Так, в СМС-повідомленні керівникам компанії можуть приходити:

Результати діяльності окремого співробітника, підрозділу або компанії в цілому за попередній день, тиждень або місяць
Нагадування про дні народження співробітників, а також автоматичні привітання з днями народження і святами
Але і це ще не все. У ряді відомих нам випадків автоматичні СМС-розсилки (поряд з автоматичними ж email-розсилками і телефонними дзвінками) використовуються в якості повноцінної кадрової служби, яка працює практично без участі людини. Так звані HR-роботи вміють самостійно вибирати цікаві анкети / резюме шукачів, висилати їм пропозицію про зустріч, схему проїзду, контакти і давати зворотний зв’язок за підсумками інтерв’ю.

Висновок
Цілком очевидний факт, що СМС-розсилки можуть органічно вбудовуватися в процеси HR-служби, економити значні ресурси часу і грошей, замінювати живих співробітників, виконуючи рутинні операції найбільш ефективним і швидким способом.