Створення іміджевих сайтів

6-15-2020
Создание сайтов в Астане (Нур-Султане) | Имиджевые сайты ...

Важко уявити сучасний успішний бізнес без представництва в інтернеті. Всесвітня мережа дає сьогодні дає величезний поштовх для розвитку бізнесів різної спрямованості і масштабів, саме тому кожна поважаюча себе компанія повинна мати корпоративний сайт. Також хочемо вам порекомендувати Web студия «Angrycode»  – головний інструмент розвитку бізнесу в Астані.

Що це таке і навіщо він потрібен?

По суті, корпоративний сайт – це ресурс компанії, створений для реалізації її цілей і завдань. Виходить, що під цим терміном може критися кілька видів сайтів. Виділяють 4 основних типи ресурсів:

1. Закритий корпоративний сайт, призначення для налагодження бізнес-процесів і забезпечення єдності всіх філій та підрозділів компанії. Їх завдання: швидкий обмін інформацією, документообіг, налагодження зв’язків між відділами і підрозділами. Сьогодні актуально впроваджувати функціонал закритих корпоративних сайтів системи іміджевих, таким чином, ресурс виконує відразу дві функції.2. Іміджевий сайт, роль яких – надання повної інформації про компанії для всіх бажаючих. Тобто це класичний варіант сайтів для просування компанії, продажу продукції і послуг. Його завдання: підвищення іміджу компанії в очах потенційних клієнтів, надання уваги відвідувачів акцій і реклами продукції, конкурування в середовищі інтернет.3. Корпоративний блог Частіше всього – це складова частина корпоративного порталу, існуюча як доповнення до іміджевого ресурсу. Завданням таких розділів є демонстрація високої компетенції займаній ніші і підтримку зворотного зв’язку з клієнтами, сюди ж вирушають всі новини та пропозиції акцій з їх умовами.4. Сайт -візитка Упрощена версія іміджевого сайту.Часто створюється при невеликих бюджетах або відсутність потреби у великому корпоративному сайті: при роботі на невеликий регіон, малому асортименті. Тут розміщується основна інформація про компанію та її продукцію. У функціонал входять можливості зворотного зв’язку.

Дуже рідко перераховані різновиди корпоративних ресурсів створюються в чистому вигляді, практично завжди вони об’єднуються і формують функціональний ресурс і для штату компанії, і для відвідувачів.

Цілі і завдання, які вирішуються корпоративним сайтом

Основна задача, для якої створюється корпоративний сайт – всебічна підтримка бізнесу та допомогу в його розвитку. Цілі створення в значній мірі залежать від специфіки бізнесу, але найбільш поширені такі приводи для створення сайту:

Формування іміджу компанії

Колись Білл Гейтс сказав – «Якщо вас немає в інтернеті, значить, у вас немає бізнесу». Це сучасний закон будь-якої діяльності. Корпоративний сайт – це її обличчя, візитна картка і рівень кваліфікації в одному флаконі. Для виділення компанії на висококонкурентному ринку вас ресурс повинен мати:

дизайн в корпоративних кольорах – цим Ви запамятаетесь;актуальною експертною інформацією, яка допомагає користувачеві – це призведе повторні звернення;усіма можливостями забезпечення зворотного зв’язку – це дозволить не втратити клієнта.

Корпоративний імідж важлива складова успіху в конкурентному середовищі, не втрачайте це з уваги.

Просування в мережі

Інтернет – джерело продажів, головне правильно підійти до просування продукту і послуг. Підсумком формування правильної рекламної кампанії в мережі стане створення нового джерела отримання клієнтів і партнерів.