Створити продає інтернет магазин

6-15-2018

Хочете продавати товари через інтернет? Насправді, інтернет зараз це дуже розвинутий ринок з величезною кількістю покупців і не зайняти цей сегмент буде величезною помилкою. Адже через інтернет-магазин можна робити оберти набагато більше, ніж через фізичний магазин. Але для цього потрібно зробити інтернет магазин грамотно. Рекомендую вибрати webapex.com.ua/e-commerce/

Завжди є фахівці, безліч хороших студій, які готові виготовити інтернет магазин за гроші. Так ось наприклад я можу створити інтернет магазин за короткий проміжок часу і не дорого. Найчастіше за «не дорого» і «швидко» клієнт отримує хороший результат. Я ж в свою чергу пропоную вже готове рішення магазину вже з певним набором необхідного функціоналу, який дозволить продавати будь-які товари. Але якщо потрібен особливий функціонал, унікальний дизайн супер, то це буде коштувати дорого.

Далі мова піде про те, як же правильно створити інтернет магазин, що б він продавав.

Будь-який новий сайт пошукові системи (Google, Яндекс та інші) повинні проіндексувати (сканувати) і видати сторінки в результатах пошуку, причому чим вище, тим краще. Наприклад у Вашому інтернет магазині є товар з назвою «iPhone 6…». Люди будуть в Гуглі шукати цей телефон, набираючи назва в пошуку, що б його купити. І що б саме товар з Вашого магазину був угорі, сайт повинен бути правильно зверстаний і містити в собі необхідний контент для того, що б сподобатися пошуковикам. Це називається SEO оптимізація, але про неї пізніше.

Далі, припустимо у інтернет магазину є постійні відвідувачі, але їм по якійсь причині не зручно знаходиться на сайті. Так от є певні правила структури сайту (тобто не так як Вам хочеться, а так як буде правильно). Варіантів структури інтернет магазину дуже багато, але всі вони маю одну мету — зручне орієнтування покупця по сайту. Про це теж пізніше.

З чого почати створення інтернет магазину?
Купити хостинг і домен.
Вибрати CMS (движок/ядро) на якому буде працювати інтернет магазин (порекомендувати можу безкоштовний OpenCart або платний 1C Bitrix). У будь-якому випадку движок повинен бути для інтернет магазину, а не для звичайного сайту, на якому є можливість зробити магазин з допомогою розширень.
Встановити движок на хостинг.
Вибрати шаблон (дизайн) для магазину або купити унікальний дизайн. (Не важливо виберіть чи ви безкоштовний або замовте виготовлення унікального шаблону, він однозначно повинен бути грамотно зверстаний, що пошукові системи без труднощів правильно індексували Ваш магазин, те про що я говорив вище).
Встановити шаблон і налаштувати інтернет магазин у відповідності з необхідним функціоналом.
Наповнити товаром.
Рекламувати, просувати інтернет магазин і продавати товари.
Виконати всі ці кроки під силу кожному, але якщо цим ні коли не займалися, то раджу звернутися в хорошу студію, в якій все це виконувати якісно.

Якою має бути магазин?
Тепер поговоримо докладніше про структурі. Як повинна виглядати головна сторінка інтернет-магазину? Як повинні виглядати сторінки з товарами? Який правильний варіант сторінки оформлення замовлення? Що ще має бути в інтернет магазині?

Звичайно ж структура у багато залежить від того, що Ви збираєтеся продавати. Але в цілому правильний варіант для всіх сегментів, це коли на головній є категорії, кошик, інформація про акції (або інша), популярні або рекомендовані товари, і меню на основні сторінки. Я намалював просту схему, що наочно було зрозуміло:
maket_magazina_fikc
Це не єдина можлива структура, Ви можете так само походити по іншим популярним інтернет магазинах і подивитися як зроблено у них.

Що стосується сторінки товару, то в першу чергу там має бути відразу все зрозуміло. Сторінка товару не повинна бути перенасичена інформацією. Тільки головне: фотографії, характеристики, кнопка купити, бажано кнопка «купити в один клік» і відгуки. Можна ще розмістити супутні товари, наприклад до телефону, що б нижче висвічувалася флешка, чохол, відповідна плівка. Всі! Повірте, це більш того, що потрібно. Не треба нагромаджувати картку товару додатковою інформацією, на яку за статистикою 99,999% людей не звертають увагу. Як Ви розташуєте всі елементи це вже вирішувати Вам, головне що б це були найбільш потрібні елементи і все з першого погляду було зрозуміло.

Оформлення замовлення. Питання, що мучить багатьох, яким повинно бути оформлення замовлення в інтернет магазині. Відразу скажу, реєстрація при оформленні замовлення не обов’язкова. Найчастіше достатньо, що б було поле для введення email, на який будуть відправлятися в подальшому розсилки з акціями і промо-кодами. На мій погляд при оформленні замовлення повинні бути такі поля: ПІБ, Email, Номер телефону, Коментар до замовлення. Можна зробити ще способи оплати (накладна, безнал і онлайн) і підключити декілька платіжних систем (наприклад Приват24 або Інтеркаса). Тобто, якщо людина обере безнал, то йому повинен генеруватися рахунок, а якщо онлайн, то наприклад перестрибне в Приват24 для оплати. Якщо плануєте робити знижки за кодом, то можна зробити ще поле для введення цього коду (Номер купона). Всі! Сторінка оформлення замовлення має бути мінімум з полями, зрозумілою і послідовною.

І в двох словах про SEO оптимізації інтернет магазину. Цей момент спершу потрібно проконтролювати при верстці шаблону. Так як верстка повинна бути правильною, а саме правильні вкладення h1, h2, h3, оптимізація швидкості завантаження сторінки, ні якихось лівих посилань і ще багато моментів. Тег h1 не повинен повторюватися. У товарів повинно бути унікальне опис. Так само пишіть статті, огляди на товари. Є ще ряд рекомендацій з внутрішньої оптимізації, можливо докладно я напишу в майбутньому про це статтю.