Як правильно зробити просування свого продукту.

Як правильно зробити просування свого продукту.
Щоб набрати аудиторію в 50 мільйонів чоловік, радіо знадобилося 38 років, телебаченню — 13. Facebook отримав 200 мільйонів користувачів менше ніж за рік. Понад 82% користувачів Інтернету мають акаунти у соціальних мережах та сидять в них (мінімум) дві години на день. Якщо ви хочете розкрутити проект через соціальні мережі, то познайомтеся з чотирма ефективними способами просування. Будь SMM-спеціаліст підтвердить: без якісного контенту інструменти просування марні. Якщо на сторінці вашого бренду нудно, не варто розраховувати на зростання аудиторії і її лояльність. Унікальність. Інформація, яку ви публікуєте, повинна бути актуальна і захоплююча. Також ви можете знайти все необхідне на ресурсі https://reklamnoe-agentstvo.push-k.ua.
Не копіюйте матеріали з інших ресурсів. Статті повинні виходити систематично. Два, три, чотири або сім разів на тиждень — залежить від специфіки бізнесу і його цільової аудиторії. Так, людям з бізнес-середовища буде достатньо двох-трьох оновлень, а для beauty-спільноти цього явно мало. Необхідно дотримуватися обраної контент-стратегії незалежно від кількості передплатників. Вирусность. Публікації повинні бути живими, що викликають емоційний відгук у вигляді пекучого бажання розповісти про них друзям. Уникайте відверто рекламних постів. Крім цього, генерація контенту для соціальних мереж має ряд особливостей, викликаних специфікою самих платформ.
ВКонтакте» — найбільша соцмережа Рунета (більше 230 мільйонів зареєстрованих користувачів). Її аудиторія молодше; в фокусі інтересів користувачів в основному розваги (спілкування, ігри, музика, фільми та інше). Таргетинг підвищує ефективність реклами. Можливість розміщення таргетованої реклами є практично у всіх соціальних мережах «ВКонтакте», Facebook, «Однокласники» та інші. При цьому вважається, що таргет-реклама в соцмережах більше підходить для сектора B2C. д. наприклад, ви хочете просунути салон краси, знаходиться в підмосковних Хімках. Членство в групах типу «Мода», Fashion, «Шопінг» і т. п. наочно демонструє інтереси користувача.