ЯК РОЗКРУТИТИ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН. ПОКРОКОВЕ КЕРІВНИЦТВО

12-16-2017

У даній статті хотілося б максимально детально висвітлити популярну тему про розкручування інтернет-магазинів. Взагалі, просування інтернет магазину мало чим відрізняється від просування інших сайтів, але даний захід має і чимало специфічних особливостей. Мова в даній статті піде саме про SEO просування.Хочу порекомендувати https://goodweb.com.ua/

Основна специфічна особливість такого виду ресурсу як інтернет-магазин — велику кількість сторінок. При грамотному підході це величезний плюс з точки зору пошукової оптимізації, але в більшості випадків викликає у власника ресурсу суцільні проблеми через появу великої кількості дублів, що призводить до поганого ранжирування сайту в цілому. При просуванні проекту магазину основний акцент роблять саме на технічну оптимізацію, складання семантичного ядра. Інакше доведеться не раз обпектися на етапі просування. Буде набагато простіше скласти детальний семантичне поле, на його основі опрацювати структуру проекту, ніж зробити все, те ж саме, але навпаки. Хоча другий випадок зустрічається в природі частіше 😉

Сучасні пошукові системи, зокрема Яндекс, використовує при ранжируванні безліч специфічних формул, що враховують комерційні показники ресурсу, складні поведінкові профілі. На практиці ж, всі ці страшні слова характеризуються однією простою фразою — «інтернет магазин повинен бути, в першу чергу, сайтом для людей». Як би не лаяли його (я про Яндекс) оптимізатори, Яндекс обрав єдино правильний шлях з точки зору кінцевих користувачів. Тільки створивши комфортні умови для користувача вдається потрапити на верхні рядки видачі… Але і seo співтовариство не дрімає. Практично будь-який фактор, що враховується ПС при ранжируванні магазинів, сьогодні спокійно накручується для підвищення позиції у видачі. Все це було передмовою до подальшого утримання, де ми перейдемо безпосередньо до особливостей просування інтернет-магазину. У цій статті докладно описані дії, необхідні для успішної розкрутки інтернет магазинів від А до Я. Нижче вас чекає не просто стаття, а покрокова інструкція — як розкрутити інтернет магазин самому.

ЕТАП 1. ПІДГОТОВЧИЙ

Замовити в мене розробку магазину, ідеального для SEO просування ви можете за посиланням! А тут можете дізнатися вартість просування магазину.

Інформація, описана на даному етапі, відноситься виключно до інтернет магазинах, створюваним з нуля. Якщо ж у вас є діючий магазин в мережі — сміливо переходьте до розділу, де ми розберемо просування інтернет магазину інструментами технічної оптимізації.

Почнемо з самого початку — як розкрутити інтернет магазин з нуля. Ідеальною ситуацією є створення нового магазину при обліку основних seo аспектів. Першим пунктом вважається вибір доменного імені. Існують різні думки щодо придатності до тієї чи іншої доменної зони для просування. Насправді, пошукові системи практично не звертають уваги на доменну зону веб-ресурсу. Раніше, дійсно, цей фактор впливав на ранжування. В епоху активного росту ГС, багато доменні зони були дуже спамнимі (наприклад .info) і Яндекс ставився до проектів, що розміщені в подібних доменних зонах, насторожено. Але навіть це не впливало на якісні СДЛ. Зараз же на цей фактор сміливо закривають очі — він майже не впливає на seo просування.

ВИБИРАЄМО ДОМЕН

Вибираючи безпосередньо домен магазинів, варто знайти запам’ятовується, максимально коротке ім’я. Останнім часом популярні кириличні імена, наприклад, СУМКИ.РФ. У мережі internet безліч інформації про те, що дана група імен ранжується гірше класичних варіантів. Насправді, немає ніякої різниці. Єдине, варто відзначити, що домени даної групи вкрай нечитабельні всередині коду, плюс до всього виникають конфлікти при роботі з деякими сервісами, проводять аналіз параметрів. При інших рівних умовах, я рекомендував би все-таки утриматися від покупки російськомовного домену, але якщо вам вдалося знайти гарне ім’я, що відбиває тематику проекту, — купуйте, не замислюючись, інакше… я вже писав вище.

ВИБИРАЄМО CMS, ХОСТИНГ

Далі визначаємося з хостингом, CMS. Я неспроста об’єднав 2 заходи, т. к. вибирати хостинг необхідно спираючись на особливості тієї чи іншої CMS. Відразу хочеться відзначити, які движки НЕ варто використовувати. Вкрай не рекомендую користуватися послугами компаній, що створюють проекти для клієнтів на базі спільної платформи. Найбільш яскравий представник сегменту — компанія МегаГрупп. Відмітна особливість даного виду проектів — невиправдано низька вартість, але постійне висмоктування грошей у подальшому. Опишу коротко:

Замовляючи магазин, заснований на спільній платформі, ви їм фактично не володієте. При розірванні контракту власником сайту стає компанія-розробник. Ви не маєте доступу до файлів, всі технічні зміни необхідно погоджувати з компанією-розробником за окрему плату. Не можна сказати, що такі інтернет-магазини непридатні для просування, зовсім немає. Але будь-які зміни, наприклад, створення ЧПУ або банально інтеграція favicon, ви зробити самостійно не зможете.

Наступна CMS, на якій не варто створювати інтернет-магазин, — Joomla. Це досить непоганий і розкручений движок, але інтернет-магазини на ньому виходять, м’яко кажучи, не дуже. Це обумовлено безліччю причин, починаючи від горезвісного відсутності ЧПУ, закінчуючи низькою оптимізацією модулів магазинів virtuamart, joomshop. Насправді, позбутися від безлічі проблем Джумлы можна, для цього є безкоштовні рішення, але навіть доведена до ідеалу з точки зору seo Joomla буде, по-перше, моторошним гальмом навіть на потужному хостингу, по-друге, залишиться однією з найбільш уразливих систем. І пов’язано це не з тим, що вона «дірява», а з тим, що CMS неймовірно популярна, а, отже, зацікавленість у пошуку шляхів злому — величезна.

Рекомендувати якусь конкретну CMS я не буду, оскільки хороших движків багато, але вибирають їх безпосередньо під свої потреби. Просто зазначу, що при виборі хостингу обов’язково враховують вимоги движка. Приміром, для інтернет-магазину на Бітрікс потрібен якісний, спритний хостинг, в ідеалі — VPS (VDS), для ресурсів на WebAsyst достатньо більш скромних ресурсів і т. д.