Як розкрутити сайт з нуля


Як розкрутити сайт з нуля
Продовжую серію статей про розкручування сайту з нуля. Ви можете почитати першу і другу частини, пропоную студію просування сайтів https://optimize.kiev.ua/ .
У цій частині ми докладно розглянемо просування статтями. Я вирішив зробити невелику презентацію з основних моментів статті:
Що дають статті для просування сайту?
Статті — дуже ефективний метод просування. висилки в статтях оточені роллю , що набагато краще для пошуковиків. висилки з корпуленций виглядають дуже природно. знову один здорову плюс статейного просування — цим за великим рахунком, мало хто займається. хто-небудь простіше дістати посилань, хто -то просто лінощі писати і не хочеться витрачати монета на заборону статей, хтось не вміє писати статті, хтось просто не розуміє повний потенціал і ефект від просування статтями. це і добре — молодший народу, більше кисню :) .

 

Якими повинні бути статті для просування сайту?

Я активно займаюся просуванням статтями з осені 2007 року. Перерахую основні вимоги до статей.

Оптимальна довжина статті — 1000-3000 символів. У середньому рекомендую ставити одне посилання на кожну тисячу знаків. Посилання зі статті повинні вести сторінки у межах одного домену. Зазвичай ставлю 1 посилання на головну сторінку сайту, що просувається, і 1-2 на внутрішні. Не рекомендую ставити більше трьох посилань в статті — підвищується шанс, що її не допустять до публікації. Посилання в тілі статті ставлю рівномірно, розділяючи їх масивами тексту.

Для більшості сайтів і каталогів статей роблю html-версію статті, оформляючи посилання в html форматі:

текст посилання

Частина безкоштовних каталогів статей приймає статті в форматі bb-code, посилання для них оформляються таким чином:

[url=http://romver.ua/]текст посилання[/url]

Є невелика група безкоштовних каталогів статей, посилання зі статті в яких можна поставити, лише вставивши просту текстову версію статті, виділивши потрібну фразу і зробивши її посиланням через пропонований інтерфейс.

Раджу заздалегідь підготувати три версії статті: html, bb-code і просто текст без посилань. У статтях бажано зробити розбивку на абзаци, а також 1-2 рази виділити потрібні ключові слова тегом він краще, ніж тег ). Також заздалегідь підготуйте текстовий файлик з вашим ім’ям, контактним e-mail, ключовими словами і коротким описом статті. Також раджу приготувати інформацію «Про автора» в html та bb-code форматах — у цей блок на багатьох каталогах статей можна вставляти посилання на свій сайт.

Як оптимізувати статтю під потрібний пошуковий запит?
Раджу використовувати для просування статтями середньочастотні і низькочастотні запити. Високочастотники одними статтями в більшості випадків не просунути (для цього потрібно використовувати статті в комплексі з іншими способами просування). А ось середньо — і низкочастотники — те, що потрібно.
Йдемо на до болю знайомі сервіси підбору слів (не знаю, як мене досі на них пускають ) Вордстат і Сервіс підбору слів Рамблера (я б його так назвав так — Swords), і вбиваємо по черзі основні пошукові запити для просування нашого сайту. З отриманої купи дбайливо вибираємо потрібний запит, під який нам хочеться сьогодні написати статтю.
Статистика яндекса видає узагальнені варіанти пошукових запитів, тобто замість запиту «вартість просування сайтів» статистика видає «просування сайту вартість» і т. д. Слід використовувати нормальні читабельні варіанти пошукових запитів, орієнтуючись на статистику.
Поки натхнення нас не покинуло, терміново пишемо статтю . Заголовок, ясна річ, робимо на основі підібраного запиту. Далі в тексті намагаємося використовувати потрібний пошуковий запит 2-5 разів. Природно, не потрібно робити з статті звалище ключових слів — її не візьмуть ні один поважаючий себе каталог статей.
Зазвичай я роблю одну посилання на головну просувного сайту з відповідним запитом для головної, а запит, під який оптимізується стаття, використовую для тексту двох інших посилань.
За якою схемою додавати статті для просування сайту?
Зазвичай я пишу або замовляю 2-4 статті в місяць. Кожна стаття розміщується у всіх каталогах статей. При платному розміщенні також використовую схему «одна стаття на всі сайти». Платно розміщую 1-2 статті на 2-6 сайтах в місяць. Для платного і безкоштовного варіантів використовую різні статті. Для платних пишу якісні статті, намагаючись зробити їх цікавими й корисними — при платному розміщенні на якісних сайтах можна отримати додаткових відвідувачів.
Для орієнтиру — у багатьох тематиках розміщення статті назавжди на сайті з PR 4 і тіц 200 з яндекс каталогу коштує в районі $10.
Для безкоштовного варіанту пишу більш розлогі статті. Не скажу, що для безкоштовних каталогів статей використовую низькосортні статті, просто намагаюся писати їх за меншу кількість часу.
Раніше активно размножал статті по схемі Як з однієї статті зробити тисячі, але з осені 2008 все чудово працює без розмноження. Склеювання статей в останні місяці не спостерігаю.
Як шукати каталоги статей?
По ідеї, цього пункту не повинно бути. Повинен бути окремий пост «База стольки-то каталогів статей», як я й робив. Це не означає, що я став жадібніше або у мене немає каталогів статей . Просто в одному з недавніх постів в коментарях було кілька прохань не викладати базу каталогів статей у відкритий доступ — інакше ці каталоги статей заспамят. Тому я вирішив затиснути дати вудку замість того, щоб дати кошик з виловленої рибою . А з вудкою кожен бажаючий може наловити собі скільки завгодно риби.
Каталоги статей можна легко і швидко знайти в пошуковиках запитами виду:
каталог статей
додати статтю
Для пошуку тематичних каталогів статей використовуйте запити виду:
каталог статей «будівництво»
» додати статтю «медицина»
Раджу збирати адреси каталогів статей в таблицю excel, потім при додаванні статті робити коментар біля кожного каталогу статей (наприклад, додавання за e-mail, додавання стало платним і т. д.). Також рекомендую розносити каталоги статей по вкладках (каталоги статей в html-форматі, в bb-code або текст з посиланнями через інтерфейс). Я ще люблю виділяти каталоги статей різним кольором залежно від їх якості або параметрів тіц і PR.
Тепер наведу питання і відповіді зі своїх консультацій, які часто задаються з просування статтями.
Як перевірити статтю на унікальність?
Для перевірки статті на унікальність рекомендую безкоштовну програму DC Finder, сервіси Антиплагіат і Copyscape.
У мене немає можливості самому писати статті, де можна замовити написання статей?
Коли немає часу, я замовляю статті на Текстброкере і Копилэнсере.
Добре, якщо з одного і того же каталогу статей буде кілька різних статей з посиланнями на мій сайт?
Користь буде в будь-якому випадку. Бажано додавати не відразу кілька статей в кожен каталог статей, а рознести їх по часу, ефект буде більше. Саме тому я розподіляю додавання статей по часу і додаю 2-4 статті в місяць.
Де знайти сайти для платного розміщення статей назавжди?
Я користуюся біржею статей Міралінкс, там найбільш якісні сайти, а також гарантується, що статтю не видалять через якийсь час.
Також можна безпосередньо зв’язатися з власниками сайтів для платного розміщення статей назавжди на серч і мастертоке.
Можуть обдурити при платному розміщення статей?
Про те, як уникнути неприємностей при платному розміщення статей, можете дізнатися з моєї статті Як уникнути підступу при платному розміщення статей назавжди.
чи Можна розміщувати статті з оплатою за час розміщення?
З бірж статей з оплатою за час розміщення користуюся біржею статей Сеозавр.
чи Треба писати унікальні статті, або досить рерайта?
Я завжди використовую унікальні статті, для пошукачів вони смачніші
розміщувати статті тільки в тематичних каталогах статей?
Розміщення статей в каталогах статей бажано, але часом важко з банальної причини — тематичних каталогів статей з вузьким тематиками надто мало або взагалі немає в природі. Тому раджу розміщувати статті як тематичних, так і в загальнотематичних каталогах статей, у яких є відповідна рубрика для вашої статті.
Як подивитися, який ефект дала та чи інша стаття?
Ефект може бути в зростанні позицій, засланнях і/або додаткових відвідувачів.
Для відстеження зростання позицій можете використовувати безкоштовну програму Сайт-аудитор, за цим же посиланням знайдете докладну інструкцію по роботі з програмою, там все просто. Після написання і додавання статті внесіть той пошуковий запит, який просуваєте цією статтею, і слідкуйте за динамікою позицій.
Відвідувачів можна легко простежити, якщо на сайті встановлений лічильник Liveinternet (в лівій колонці дивіться пункт «переходи з сайтів») або Google Analytics («джерела трафіку»).
Посилання можна легко переглянути через Сайт Експлорер, цей сервіс самий добрий і показує всі посилання на ваш сайт . У налаштуваннях потрібно вибрати Inlinks (Зовнішні посилання) і Exclude from this domain (щоб не показувалися посилання з самого сайту). Для показу посилання на всі сторінки сайту потрібно вибрати опцію Entire Site (весь сайт).
Можна використовувати картинки в статтях?
Якщо в статті доречна картинка, то її бажано помістити. Я рекомендую залити картинку на популярний сервіс картинок Радикал. Після заливки картинки вам буде запропоновано кілька варіантів коду, картинки, залишиться тільки вибрати потрібний html або bb-code) і використовувати його в статті. Також можна зробити картинку посиланням, особливо якщо будете розміщувати статтю на відвідуваному сайті — це може збільшити кількість переходів на Ваш сайт.