Як вибрати біржу посилань

В якості конкретного інструментарію, за допомогою якого можна забезпечити хоч скільки-небудь природне зростання посилань, потрібно відзначити біржі вічних посилань. Але яку біржу найкраще використовувати? Хочемо порекомендувати вибрати біржу посилань на сайті rotapost.ru

Чому саме вічні посилання?
Пошукові системи не люблять ніякі покупні посилання — адже вони формують неприродну посилальну масу, дозволяючи тим чи іншим сайтам рости в пошуку тільки за рахунок великої кількості грошей, часто ігноруючи уподобання користувачів. Тому пошукові системи боролися і будуть боротися з будь-якими покупними посиланнями.

І завдання оптимізатора-докласти всіх зусиль, щоб його посилання не визнали штучною і не застосували санкції.

Так звані «вічні» посилання ближчі до природних, ніж тимчасові, які можуть нескінченно змінювати один одного на тій чи іншій сторінці і які вимагають для свого розміщення спеціального коду. Іншими словами — тимчасові посилання пошуковикам легше знайти і відфільтрувати, ніж вічні, які розміщуються вручну веб-майстрами.

Вічні посилання коштують дорожче тимчасових, але оплачуються тільки один раз і на весь час існування проекту. Втім і віддача від вічних посилань не така швидка, як від тимчасових.

Пояснюється це просто: Вічні посилання ставляться в основному на нових сторінках з невеликою внутрішньою вагою, в той час як тимчасові посилання продаються з вже мають великі показники сторінок — з головних сторінок сайту (морд), зі сторінок, що мають високий PR і т.п.

Згодом Вічні посилання поступово набирають значимість і починають передавати просувається сайту більше ваги, сприяючи підняттю позицій. Але для цього має пройти кілька місяців. Фактично вони працюють за принципом «тихіше їдеш – далі будеш».

А в умовах сучасних фільтрів, що застосовуються пошуковими системами щодо сайтів, які купують посилання, можна констатувати, що якщо вже і застосовувати покупні посилання, то тільки вічні, тільки з трастових ресурсів і тільки в природному входження в текст.

Біржі вічних посилань
В інтернеті досить багато посилальних бірж, але я вважаю за краще працювати з найбільш відомими і перевіреними з них. На всіх наведених у цьому огляді біржах я розміщував вічні посилання і тому можу судити як про їх удостве і функціональності, так і про досягнуті результати — вони були, тьху, тьху, поки всі успішні. Отже, традиційно почнемо з фаворитів.

Суб’єктивно на цій біржі найбільша кількість учасників. Погодьтеся, що набагато приємніше відбирати кандидатів з багатьох сотень сайтів в рубриці, ніж задовольнятися двома-трьома десятками. Плюс можна відзначити цілком собі розумний фільтр, який дозволяє швидко відібрати потрібних донорів.

Величезним плюсом також є те, що статті пишуть самі вебмастера, в результаті вартість розміщення посилання, найчастіше, виявляється дешевше, ніж навіть просто замовити написання статті для інших бірж. З мінусів, звичайно, варто відзначити неможливість внести зміни до написаний матеріал, але це можна регулювати хитро складеним текстом посилання, який змусить вебмастера трохи підігнати текст під вас.

Звичайно, вебмайстрам такий підхід також дуже вигідний: адже він взагалі позбавляє їх від необхідності писати статті для клієнта, тому популярність даної біржі також дуже велика і кількість учасників приємно радує. Але одним з недоліків цього підходу є подорожчання підсумкової вартості розміщення посилання за рахунок необхідності розщедритися на копірайтинг.

Rotapost.ru ⭐️⭐️⭐️⭐️
Проект позиціонує себе як біржа вічних посилань в блогах. Але зараз вже можна констатувати, що серед учасників даної біржі безліч самих різних інтернет-проектів, що саме по собі відмінно, так як дозволяє урізноманітнити посилальну масу. Великим плюсом є можливість розміщувати свої статті (вони біржі називаються прес-релізи), а також купувати постові і звичайні посилання в статтях з потрібним околоссылочным текстом. Окремо можна купувати посилання в твіттерах.

З мінусів варто відзначити не найвдаліший інтерфейс. Невдало розміщені показники PR, кількість проіндексованих сторінок і т. п. Немає елементарної можливості в один клік перейти на сайт-донор. Потрібно відкривати спочатку сторінку з описом сайту, а вже звідти переходити на нього. Втім, проект розвивається, цілком можливо поправлять ці недоліки.

Отже, підсумуємо основні плюси Rotapost.ru:

багато різноманітних учасників: блоги, звичайні сайти, твіттери.
можна як писати свої тексти, так і доручати це вебмайстрам.
доступні ціни.
Таким чином, я користуюся цим сервісом в двох випадках: коли вже вичерпав всі путнє з попередніх бірж або коли потрібно трохи урізноманітнити посилальну масу лінками з блогів.

Звичайно, є і безліч прикрих недоробок. Наприклад, не можна просувати проект по одному запиту, мінімум два. До недавнього часу не було можливості додати свої статті — тільки покупні від вебмайстрів. Ну і замало поки учасників і це його найбільший мінус. Але в цілому проект живий, цікавий, хоч і поки відносно молодий.