Як вибрати домен

10-2-2020

 

У звичайному житті людини зустрічають по одягу, а в інтернеті сайт зустрічають по зовнішності — тобто по дизайну. У реальному житті найчастіше запам’ятовують людини по імені. Назва (ім’я) не менш важливо і для сайту. Ми, звичайно, не будемо повністю покладатися на відомі слова капітана Врунгеля про те, «як ви човен назвете». Але і применшувати значення імені для бізнесу в цілому і для сайту теж не будемо. Також хочемо порекомендувти почитати як вибрати найкразий домен на сайті   подробнее  у найкращих спеціалістів.

В обох випадках можливі кілька ситуацій:

  • У вас є назва бізнесу і своє доменне ім’я, потрібно тільки створити сайт і прив’язати до нього наявний домен — це можна зробити через панель управління сайтом.
  • У вас є назва бізнесу, але ви поки не готові реєструвати власний домен і хочете отримати сайт з адресою в домені .
  • У вас ще немає назви бізнесу, ви тільки замислюєтеся над тим, як назвати компанію і хочете зробити це разом з реєстрацією домена.

Якщо вам потрібен домен, то, можливо, доведеться потрудитися над його підбором. У зоні RU вже зареєстровано понад 5 млн доменів, а в домені umi.ru створений майже 1 млн сайтів. Саме стільки імен сайтів вже зайнято, і це найпоширеніші назви компаній, видів діяльності і всі супутні їм назви. Це означає, що для пошуку хорошого (тобто короткого, що запам’ятовується, легко сприймається на слух і при цьому пов’язаного з вашим бізнесом) вільного імені потрібно все більша винахідливість.

Як підібрати домен і не вбитися

У цій статті ми запропонуємо кілька корисних порад щодо вибору доменного імені і підкажемо, як діяти, якщо всі бажані домени вже зайняті.

  • 1. Просте і зрозуміле ім’я

    При виборі домена варто прагнути до того, щоб ваше доменне ім’я легко запам’ятовувалося і правильно сприймалося на слух. Перевірте це нескладним тестом: запропонуйте десяти своїм знайомим надрукувати почуте доменне ім’я. Іншим людям покажіть своє доменне ім’я на папері і попросіть вимовити його. Якщо більшість з них зазнають труднощів в «освоєнні» придуманого вами імені, краще переглянути свій вибір.

  • 2. Нехай неправильний, але свій

    Будьте обережні при виборі доменного імені — намагайтеся не використовувати в ньому слова, ідентичні або занадто схожі з товарним знаком чужій компанії, наприклад ifone.umi.ru або mercedess.umi.ru. Це дозволить уникнути проблем в майбутньому і звинувачення в неправомірному використанні чужої інтелектуальної власності. Навряд чи вам хотілося б змінювати своє доменне ім’я вже після того, як ваш сайт в інтернеті стане пізнаваним. Не кажучи вже про матеріальну відповідальність за подібні дії.

  • 3. Як ви домен назвете …

    Проявляйте винахідливість, прагнете придумати доменне ім’я унікальним і неповторним. Побудова впізнаваного бренду, який виділяється на тлі ваших конкурентів — непросте завдання, і доменне ім’я — один з «ключиків» до її вирішення. Якщо більшість «красивих» доменів, які могли б підійти для вашого бізнесу, вже зайняті, то варто подумати над створенням власного слова. Ви можете поекспериментувати зі злиттям двох цілих слів (наприклад, InfoTech), або використовувати цілу фразу (SilverNightClub), використовувати дефіси (Silver-Night-Club) або придумати абсолютно унікальне ім’я (Odeo).

  • 4. Зробіть доменний коктейль: змішуйте назви

    Якщо придумане назва теж зайнято, вам доведеться піти далі і продовжити займатися комбінуванням назви компанії з іншими словами. Наприклад, використовуйте наступні ключові слова, які описують ваш бізнес, товари або послуги, які ви пропонуєте. Включіть в доменне ім’я ключові слова, які користувачі запитують при пошуку ваших продуктів або послуг. Наприклад, якщо ви займаєтеся ремонтом автомобілів, то можете зупинити свій вибір на доменному імені RemontAvto.umi.ru або AvtoDoctor.umi.ru. Це допоможе поліпшити рейтинг вашого сайту в пошукових системах, а його назва буде більш зрозумілим для ваших клієнтів.

    5. Розкажіть, звідки ви

    Ще одна порада: націльтеся на свій регіон. 

  • 6. Якщо зовсім не щастить

    Ще один спосіб вийти з ситуації, якщо вам все ж підібрати відповідне ім’я не вдається, можна використовувати комбінацію слів з назви компанії, сфери бізнесу і будь-якої відмітної риси. У вас може вийти — наприклад, Arcade-Cafe-Lounge.umi.ru. 

  • 7. Генератор доменів

    Якщо фантазія покинула вас, то можна звернутися за допомогою до наших фахівців або скористатися одним із сервісів генерування доменних імен. Ця рада підійде тим, хто і зовсім зневірився самостійно придумати доменне ім’я для своєї компанії. Будь-який з сервісів, подібних Lean Domain Search, Dot-o-mator, NameStation, пропонує ввести одне або два слова, а потім видає сотні результатів в різних комбінаціях. Швидше за все, одна з них буде як раз тієї, що ви шукали.