Як вибрати система для малого бізнесу

8-17-2019

Как выбрать система для малого бизнеса
Серйозно ускладнює вибір CRM і те, що немає загальних стандартів і розуміння про те, що повинна включати в себе ця система. Для кого — то CRM – це просто врахування всіх контактів і активностей за ним. А хтось CRM розуміє значно ширше. Тому на питання можна відповісти так: ту, яка буде включати в себе інструменти, необхідні для успішної взаємодії з клієнтом. Саме така система і стане корисною для вашого бізнесу.
Також хочемо вам порекомендувати система erp
Яка CRM для малого бізнесу підійде більше.
На жаль, але ідеальних CRM не буває, у кожної свої мінуси і плюси. Одна більше заточена під лидогенерацию, інша – під торгівлю, третя – під спільну роботу.
Деякі використовують кілька систем під різні цілі та інтегрують їх між собою. Однак такий варіант не дуже підходить малому бізнесу, у якого немає часу і грошей на це. Тому невеликого бізнесу при виборі CRM все ж варто більше звертати увагу на комплексні і прості в налаштуванні системи. Це дозволить не впроваджувати, не інтегрувати безліч різних додатків, а з появою нових бізнес — завдань – не переїжджати з місця на місця.
Запросіть співробітників і призначте їм права доступу до кожного модуля. Ви можете дати повний, обмежений доступ або повністю закрити його. При обмеженому доступі до угод, завдань, проектів, рахунками працівник зможе бачити і редагувати тільки ті дані, до яких має відношення.
Адміністратор може закрити і собі доступ до непотрібних розділів системи, щоб вони не відображалися в меню.
У розділі доступні додаткові інструменти для оптимізації роботи вашої компанії. Серед них – Agile Проекти, Ментальні карти, База знань та інші. Ви завжди зможете впровадити необхідні інструменти у міру розвитку вашого бізнесу. У сервісі зберігається історія переговорів, поточні і завершені угоди, проекти та документи по кожному клієнту. Миттєвий доступ до цих даних полегшить роботу з постійними клієнтами, дозволить укладати повторні операції або пропонувати додаткові послуги. У будь-який момент ви зможете дізнатися про потреби замовників, який дохід вони принесли компанії за весь час співпраці та визначити ключових клієнтів.
Делегуйте завдання колегам, додавайте спостерігачів і працюйте над завданнями разом.