запуск ico

запуск ico
Обидва ці стартапу схожі тим, що їх технічні фахівці можуть зробити відмінні продукти, але не можуть подивитися на них з інвесторської позиції. Доброго маркетингу у сфері ICO практично немає: тут інвестиції залучають у більшості випадків не маркетологи, а безпосередньо технічні фахівці. Тому дотримуйтесь схемою, і все буде в порядку.
Також хочемо вам порекомендувати ico запуск
Навіть якщо у вас вже є команда, питання технічного і юридичного характеру повинні вирішувати профільні фахівці. Потрібно чітко продумати питання податків, виведення в фіатні гроші, хто буде нести відповідальність за інвестиції. Ви повинні чітко розуміти, що таке акції, частка в компанії, вкладення, розподіл прибутку, а також грамотно використовувати ці терміни. Також прочитайте про правові ризики.
Цей етап досить не простий, оскільки тут проект може і зупинитися. Чому? Найголовніше в криптоинвестициях — це токени. І якщо для вашого проекту в них немає потреби, то вам доведеться шукати інвестиції десь ще. І це буде справедливо. Приміром, у вас є ідея відкрити мережу піцерій. У такому випадку вам слід гарненько подумати, чи потрібні вам токени і як ваш стартап взагалі пов’язаний з системою блокчейна? Не беручи до уваги загальний ажіотаж у цій сфері, від ICO очікують розвитку блокчейна.
Є ще й різні відвідувачі. Буває, приходять шахраї, які публікують фішингові посилання. Тому у вас повинен бути людина, яка буде модерувати всі соц. канали. Особливо під час ICO потрібна цілодобова модерація, так як спамная посилання від користувача під ім’ям, наприклад, MainModerator, провисевшая ніч на ваших сторінках, може сильно погіршити вашу репутацію.
Крім того, що ваше ICO може мати юридичні та податкові наслідки, його можуть звинуватити в скаме (scam — це сленгове слово, яким позначається будь-який негатив). Деякі криптоэнтузиасты жартома кажуть, що ICO — сам по собі вже скам. Важливо підтримувати добру репутацію. Перед тим, як щось опублікувати або зробити, запитайте себе, чи не є цей матеріал або дія компрометуючим звинувачення в спамі .