Маски для Instagram

3-9-2020
Маски в инстаграм


Технології AR зародилися ще в 60 — х роках минулого століття, коли наукові інститути почали свої розробки, залежать багато в чому в той час від розвитку обчислювальних потужностей і можливостей техніки. Уявити їх без масок — вушок, термінаторів і складних стимпанковских механізмів — вже неможливо. Кожен фільтр має нести, перш за все, ідею. Сучасні маски — це не просто вушка або носи, такими ефектами нікого вже не здивуєш. Найчастіше вони втілюють власну філософію. Наприклад, у ній може бути ігрова задумка або привернення уваги до якоїсь особливості продукту, соціальній проблемі, і навіть нового руху в мистецтві. Наприклад, Валькірія від Faberlic виконувала роль рекламного фільтра, який замислювався для просування колекції ароматів і поступовим збором колекцій. Важливо, щоб AR — фільтр вписувався в середовище. Також хочемо вам порекомендувати Инстаграм маски

При використанні з’являється відчуття, що він знаходиться прямо на людину. Гра EasterEggChallenge (втримай яйце на ложці в роті) — приклад того, яким точним може бути AR — ефект. Є чітке розуміння, що люди тримають ложку насправді. Для цього створена тінь на ложці, де вона стикається з ротом. Плюс захисна частина, що закриває зуби. І на відео видно, як люди з силою стискають губи, щоб утримати ложку в роті. Гра світла і тіні — головні чинники.

Ідеальна маска — це коли людина інтуїтивно розуміє, що треба робити. Легко втягується, відразу розуміє правила гри. Чим простіше і доступніше, тим вище охоплення. Смішними масками користувачі активно діляться, що підвищує вирусность. Маски нового покоління — це 3D — об’єкти, щось яскраве і незвичайне, додавання тексту, неоновий ефект. Ну і не забувайте про комунікацію з брендом, якщо ви плануєте використовувати фільтр в якості маркетингового інструменту. Він повинен бути виконаний у загальній концепції і нести якийсь посил. Простіше кажучи, клієнт повинен щось зробити, щоб виграти. Це може бути конкурс на креативне застосування маски, і банальна броділка на окуляри, які потім можна витратити в магазині.