Вибираємо сервіс зворотного дзвінка: огляд недорогих рішень

3-6-2018

Завдання сайту компанії можуть бути різні — для деяких це лише надання інформації, а іншим важливо залучити клієнтів. У цій статті мова піде про друге. Callback — сервіс сайту, що дозволяє збільшити конверсію і продажу. Але як домогтися того, щоб витрати на забезпечення зворотного дзвінка не стали тягарем? Критерії вибору віджета зворотного дзвінка Мало привернути клієнта на сайт, потрібно підштовхнути його до скоєння цільових дій. В ідеалі — це купівля або виклик фахівця для уточнення будь-яких питань. На ділі компанії втрачають потенційних клієнтів з найбільш банальних причин.Хочу запроаонувати замовити callupper.com

Когось відлякує платний міський або мобільний телефон у контактах, комусь незручно його шукати, а деякі відчувають психологічні труднощі з першим дзвінком. Ці проблеми дозволяє вирішити віджет callback — спливаюче вікно, де відвідувач може залишити свій контактний телефон, щоб фахівець компанії зв’язався з ним найближчим часом. Сервіс виконує роль продавця-консультанта в звичайному магазині — завжди знаходиться неподалік, дозволяє клієнту озирнутися, а якщо помітить сумніву, ненав’язливо пропонує допомогу. Установка сервісу callback може впливати на продажі компанії по-різному. Деякі відзначають збільшення кількості дзвінків до 50% , інші — зниження кількості загального числа викликів з різко збільшеним числом цільових — до 80% . Причому середній зростання продажів до 30% може супроводжувати обох варіантів.

Незалежно від постачальника послуги, суть сервісу callback залишається незмінною — з’єднання менеджера компанії з клієнтом за допомогою телефонного дзвінка. Але відмінності в цінах, функціоналі, налаштування та інших параметрах відкривають користувачеві широкий простір для вибору. При виборі постачальника сервісу зверніть особливу увагу на гнучкість налаштування режимів показу. Деякі сайти зловживають терпінням клієнтів, активуючи віджет кілька раз за сесію відвідування. Така агресивна політика може відлякати потенційного покупця, адже він збирався подивитися товари або дізнатися про послугу, а не витрачати час на пошук кнопки «Закрити». Також значення мають параметри оформлення і простота установки на сайт. Огляд недорогих сервісів зворотного дзвінка Підприємці знають про цінності пропозицій з оптимальною ціною і якістю. Не варто забувати, що висока вартість послуги далеко не завжди обумовлена її якістю. Розглянемо пропозиції компаній з найбільш вигідними тарифами на послуги callback. YouMagic.Pro: кастомізація і гнучка тарифікація Один з лідерів ринку віртуальних АТС YouMagic.Pro надає своїм абонентам сервіс зворотного дзвінка.

Абонентська плата складе приблизно 1 рубль і кожну хвилину розмови — близько 2 рублів. Співвідношення ціни і якості послуги можна назвати оптимальним, callback від YouMagic.Pro включає в себе наступні функції: Налаштування показу. Досить декількох простих дій для підготовки прийнятного для вашої компанії режиму спливаючих вікон. Інтеграція. Налаштування сервісу дозволяють відстежувати конверсію за допомогою систем веб-аналітики. Управління дзвінками. Особистий кабінет доступний з будь-якого комп’ютера з виходом в інтернет.

Дизайн.
Ви можете налаштувати оформлення кнопки виклику спливаючого вікна у відповідності з зовнішнім виглядом сайту. Зручність. Callback від YouMagic.Pro залишає приємні враження. Він аналізує поведінку клієнта і надає можливість замовити зворотний дзвінок, коли це дійсно необхідно. YouMagic.Pro обіцяє клієнтам зворотній дзвінок протягом 30 секунд після запиту. Пропозиція може бути цікава як великим інтернет-корпорацій, так і представникам середнього і малого бізнесу. При підключенні віртуальної АТС YouMagic.Pro ви зможете самостійно вибрати саме ті функції, які необхідні в роботі, чи то сервіс сallback, SMS-розсилки, запис розмов або SMS Hub. Тому немає необхідності платити за зайві непотрібні додатки. Відмітними особливостями сервісу callback YouMagic.Pro є самі низькі ціни на ринку. Однак є й недоліки — відгуки користувачів говорять про нестабільну роботу техпідтримки. Cb-killer.ru: дивує клієнтів Сервіс пропонує клієнтам 2 платних і 1 безкоштовний тариф. Останній, по суті, не є сервісом callback, але дозволяє клієнтам залишити заявку на зворотний дзвінок. Тариф «Зв’язок» — стандартний віджет з функціями запису розмови, оповіщення на електронну пошту, підключення до IP-телефонії, чорного списку і т. д. Абонентська плата за послуги не стягується, але ціна дзвінка становить близько 4 рублів за хвилину. Тариф «Платна версія» передбачає щомісячну оплату послуг у розмірі приблизно 750 рублів. Включені можливості поглибленої налаштування дизайну віджета і інтеграція з сервісами обліку відвідуваності, такими як «Яндекс.Метрика», Google Analytics і ін. Заявлений час з’єднання з клієнтом — 24 секунди. До фішках продукту можна віднести функції «Здивуй клієнта» і геофильтр. Додатково можна підключити онлайн-чат, модуль для проведення акцій, а також імітатор черзі на сайті. Це цікаво! Як здивувати клієнта? Дуже просто! Деякі сервіси сallback мають цікаву функцію — первинний замовлення дзвінка з сайту дозволяє системі запам’ятати номер. А якщо клієнт зайде на сайт вдруге (наприклад, через кілька днів), то менеджер отримає сповіщення і зможе відразу ж зробити повторний дзвінок, запропонувавши свою допомогу. Клієнт буде здивований таким збігом — «тільки що подумав про вашої компанії, а ви мені вже телефонуйте». Користувачі відзначають ідеальну роботу техпідтримки — справжня турбота про клієнта. Платний варіант сервісу підійде практично для будь-якого виду бізнесу, а ось з «безкоштовним» потрібно бути акуратніше — без налаштувань дизайну обійтися важко. До мінусів відносяться занадто велика кнопка замовлення зворотного дзвінка і нечіткість кнопки закрити спливне вікно (це потрібно враховувати власникам сайтів, основна аудиторія яких — люди старшого віку). Pozvonim.com: запропонуй одному Досить зручний сервіс з різними тарифами: «Безкоштовний» з обмеженим функціоналом — включені дзвінки, СМС та e-mail-повідомлення, статистика та аналітика, запис розмов та її зберігання протягом 3 місяців. «Повна версія коштує близько 500 рублів на місяць і включає в себе можливість здійснення дзвінків по всьому світу, найпростіші зміни дизайну та налаштування віджета, а також переадресацію дзвінків на обраний клієнтом філія. «Повний з підтримкою» коштує приблизно 1800 рублів і дає можливість змінити фразу і колір віджета, а також показує схему проїзду до компанії. Ви можете отримати технічну підтримку в разі виникнення питань, пов’язаних з роботою сервісу.

Варто враховувати, що дзвінки оплачуються окремо, ціна становить близько 4 рублів за хвилину розмови. Заявлена тривалість дозвону всього 8 секунд. Можлива зв’язок через основні соціальні мережі та месенджери — клієнт може обрати зручний спосіб спілкування. Окремо варто сказати про оригінальною партнерській програмі, яка дозволяє отримувати додатковий дохід. Сайт надає реферальне посилання внизу вікна — «Встановити на свій сайт». Кожен, хто встановить на своєму сайті такий же сервіс, перейшовши по вашому посиланню, буде приносити вам певний відсоток з кожної оплати сервісу. Також компанія пропонує ряд функцій, яких немає в інших callback-сервісів, — онлайн-чат, який дає можливість клієнтам почати розмову в 1 клік, або модуль «Стадне почуття», що демонструє клієнтам активність на вашому сайті. Користувачі відзначають хороші показники конверсії при грамотній роботі з аналітикою. Однак при підключенні партнерської програми можливі проблеми з виведенням коштів з рахунку. Lptracker: розумний сервіс Ця CRM-система для забезпечення ефективної взаємодії з клієнтами надає сервіс сallback разом з послугами по забезпеченню IP-телефонії. Віджет включений в кожен з тарифів з вартістю від 900 до 3000 рублів. Основною перевагою цього сервісу сallback є покращений автоматичний аналіз поведінки клієнта. Наприклад, попередження догляду відвідувача зі сторінки, активний час на сайті і навіть аналіз швидкості рухів курсору. Все це дозволяє зрозуміти і не турбувати його спливаючим вікном даремно. Сервіс здатний до навчання — з кожним днем аналіз поведінки клієнта стає «розумніші». Зручною фішкою є попереднє голосове інформування менеджера про пошуковому запиті клієнта. Перед дзвінком фахівець вже уявляє, яке питання буде обговорюватися. Для налаштування доступні дизайн кнопки і спливаючого вікна, а також переадресація на різних співробітників в залежності від часу. Крім того, в особистому кабінеті ви можете спостерігати за статистикою дзвінків. Клієнти CRM-системи задоволені якістю послуг, а особливо додатковими сервісами, такими як коллтрекинг і «захоплення клієнтів» із соціальних мереж. Єдиним часто згадуваним недоліком є відсутність у тарифів певної гнучкості, що дозволяє клієнту отримати максимум функцій за оптимальною ціною. Zadarma.com: подзвони мені, подзвони Цей сервіс пропонує клієнту підключити віртуальну АТС з вбудованою функцією установки віджета callback.

Додатково оплачувати підключення сервісу не потрібно. Час очікування зворотного дзвінка — 20 секунд. Це досить простий і зручний віджет. Ви можете оформити зовнішній вигляд вікна у відповідності з дизайном сайту, а також налаштувати порядок появи повідомлень. У вартість обраного тарифу також входить цілодобова технічна підтримка. Віджет «Подзвони мені» — безкоштовний для вас і вашого клієнта дзвінок з сайту. Причому споживачеві не потрібно мати спеціального програмного забезпечення — достатньо, щоб виклик йшов з пристрою, що має вихід в мережу і оснащеного динаміками і мікрофоном. Користувачі добре відгукуються про даної АТС, відзначаючи низькі тарифи і цілком прийнятну якість зв’язку. Однак існують деякі проблеми з роботою техпідтримки.