Фішки та лайфхаки чату GPT у SEO-просування вашого сайту!

0
32

Якщо ви втомилися від купи витраченого часу на SEO-оптимізацію та рутинну роботу, що не дала бажаних результатів, ChatGPT — ваш найкращий помічник!

З ChatGPT ви отримаєте доступ до потужних інструментів, які дозволяють оптимізувати контент сайту для пошукових систем, який ранжуватиметься вище.

Неважливо хто ви: бізнесмен, SEO-фахівець, блогер або маркетолог — ChatGPT допоможе досягти кращих результатів у SEO. Далі у статті розглянемо кілька напрямків, де можна успішно застосувати ChatGPT.

Для початку візьміть на замітку деяку важливу інформацію:

 ChatGPT на момент написання статті не має доступу до інформації в реальному часі та обмежений своїми знаннями до 2021 року. Т. е. він генерує тексти на основі контенту, який був створений до 2021 року. Чат не зможе написати статтю про щось, що з'явилося в інтернеті в 2022 і пізніше;

ChatGPT не завжди надає точну інформацію. Тому перевіряйте її на основі своїх знань чи інших надійних джерел;

ChatGPT має обмежений творчий потенціал. Тому не чекайте революційних результатів принаймні найближчим часом (згодом алгоритми працюватимуть краще і краще, контент, що генерується, також буде вдосконалюватися);

Для використання ChatGPT не потрібне знання програмування;

Поки що невідомо: чи безпечний сервіс. Тому ніколи не надавайте конфіденційну інформацію у ChatGPT;

ChatGPT має безкоштовну та платну версії, і доступ до інструменту (як мінімум у безкоштовному режимі) може бути утруднений через велику кількість користувачів.

Ось деякі поради, які допоможуть досягти найкращих результатів при використанні GPT-чату:

 Вносити зміни до своїх ТЗ для чату. Замінивши одне слово, можна отримати зовсім інший результат. Т. е. робіть різні запити і вибирайте найкращий результат. Наприклад, напишіть у GPT-чат: «Напиши статтю про м'які меблі для сайту». Вивчіть підсумковий текст. Потім запитайте: "Напиши SEO-текст для м'яких меблів для інтернет-магазину меблів". Порівняйте обидва тексти. Спробуйте ще, доки отримаєте найкращий результат;

Надайте чату максимально можливу кількість деталей, щоб уникнути правок у майбутньому. Наприклад: попросіть не просто написати текст про м’які меблі, а SEO-текст на 2000 символів про м’які меблі в Україні для інтернет-магазину меблів.

Розділіть запити на великий текст запитами з його частини (дрібніші тексти, смислові одиниці). Так результат вийде якісний. Наприклад, якщо ви хочете створити експертну статтю про види м’яких меблів, спочатку сформуйте для себе структуру статті: вступ, частина про крісла, частина про дивани і т. д. А потім генеруйте кожну частину статті окремо.