Що таке електронна розсилка

Что такое email рассылка
Електронна пошта – один з найстаріших каналів інтернет-маркетингу. Вже більше десятка років маркетологи використовують його для залучення трафіку і клієнтів. Не дивно, що за такий вагомий проміжок часу цей інструмент обросло безліччю міфів. Ці міфи спотворюють розуміння суті email-маркетингу і призводять до того, що онлайн-бізнес відмовляється від його використання, втрачаючи при цьому один з найпотужніших каналів заробітку.
Також хочемо вам порекомендувати https://e-mail-rassylka.ru
Помилка №1. E-mail розсилка – це те ж саме, що спам Незважаючи на те, що багато людей сьогодні використовують email-розсилку для просування своїх товарів і послуг, деякі досі плутають її зі спамом. І це зрозуміло. Більшість компаній на ринку, які пропонують послугу «email-маркетинг», пропонують саме спам – купити готову базу електронних адрес і робити по ній розсилку, містить агресивну рекламу. Цей метод далекий від справжньої email-розсилки.
Сучасні інтернет-користувачі живуть в умовах постійної рекламної бомбардування. Вони шукають способи захисту від нав’язливих продажу: використовують програми, що блокують рекламу, несвідомо не звертають уваги на банери, навіть якщо ті займають третину екрану. Як ви думаєте, чи буде працювати в нинішніх реаліях масова розсилка агресивної реклами за купленим емейл-адресами? Навряд чи.

Помилка №2. Email-розсилка не приносить продажу Електронна пошта – це відмінний інструмент генерації лідів. Розсилка дозволяє привернути увагу та залучити потенційного клієнта в конверсійний сценарій. Вона не пропонує клієнту негайно щось купити, а запрошує ознайомитися з продуктом. Це значно зменшує кількість негативних реакцій. До того ж, забезпечивши переходи на сайт, продавець одержує можливість працювати з «підігрітими» споживачами. На відміну від «холодної» аудиторії, вони активно цікавляться пропозицією, отриманими в листі.
Ефективність email-маркетингу підтверджена багатьма кейсами, як зарубіжними, так і вітчизняними. Цей факт також підтверджений і нашою власною практикою. За весь час ведення розсилки (2 роки), вона принесла нам 35800 візитів (трохи менше 1500 візитів на місяць) і 1393 обігу (трохи менше 60 звернень в місяць). І це при тому, що активним нарощуванням бази ми не займалися – всі люди, які перебувають зараз в нашій базі, що підписалися на нас через статичну форму підписки на нашому сайті.